Fejlagtig dårlig anmeldelse – Hvad kan du gøre?

Anmeldelser, som efter din mening ikke korrekte, kan være rigtig irriterende. Desværre er der tale om subjektive meninger, og som bekendt har alle ret til deres egen mening. Du har ikke mulighed for at slette en anmeldelse på Airbnb selvom du er uenig, men du kan svare på den og forklare dit synspunkt. Det er en rigtig god måde at vise andre eventuelle lejere, at du tager kritikken seriøst og er interesseret i at give dine gæster den bedste oplevelse. I få tilfælde, kan Airbnb slette en anmeldelse, men den skal overtræde deres indholdspolitik. Hvis dette er tilfældet, kan du kontakte Airbnb direkte.

Umiddelbart er den bedste tilgang blot at svare uddybende på anmeldelsen.

Sådan svarer du på en omtale:

  1. Gå til Rediger profil på airbnb.com
  2. Klik på Omtaler
  3. Vælg Omtaler af dig
  4. Find den omtale, du vil besvare, og klik på Besvar

Bemærk: Du skal skrive dit svar senest 30 dage, efter omtalen er skrevet.